In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Dropbox تضاعف من مساحة التخزين لحسابات برو

بواسطة أحمد علاء 7/12/2012 12:42:00 AM

قامت الخدمة السحابية Dropbox بمضاعفة مساحة التخزين بالنسبة للأعضاء المشتركين بحساب برو دون طلب اي رسوم إضافية من المشتركين, و قد سبق أن أعلنت الخدمة يوم الثلاثاء الماضي نيتها في مضاعفة حسابات الأعضاء المشتركين في حساب برو.
و تأتي هذه المبادرة التي قامت بها الخدمة السحابية "Dropbox" نتيجة لانخفاض رسوم الاشتراك في الخدمات السحابية المنافسة مقارنة مع Dropbox, و تلبية لرغبة الأعضاء في الحصول على مساحة تخزين كبيرة.
و بناء على هذا سيحصل العضو المشترك في الخدمة بحساب برو المخصص لمساحة 50Gb على مساحة جديدة قدرها 102Gb, بينما الأعضاء المشتركون في الخدمة السحابية الخاصة بساحة 100Gb سيتم ترقية حسابهم إلى مساحة 202.

المصدر