In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Kindle Fire يحصل على الاندرويد 4,1 "Jelly Bean"

بواسطة أحمد علاء 7/13/2012 3:21:00 AM

بعد إعلان جوجل عن إصدار الكود المصدر من نسخة الاندرويد 4,1, بات من المؤكد قيام المطورين بتطوير رومات خاص بالأجهزة التي تعمل على نظام التشغيل الاندرويد لترقيتها بشكل غير رسمي الى النظام الجديد "Jelly Bean".
و قد حصل جهاز الكندل فاير على نسخة معدلة من النظام الجديد الاندرويد 4,1 من خلال تطوير المطورين لنسخة الاخيرة من الاندرويد للعمل على جهاز الكندل, و قد تمت تجربة نظام " الاندرويد 4,1" على جهاز كندل يحمل اصدار "الاندرويد 2,3" و ذلك بعد تعديل الكود المصدر الخاص بنظام الاندرويد 4,1 "Jelly Bean".



للاشارة الى ان التحديث الجديد لجهاز الكندل فاير هو تحديث غير رسمي لشركة امازون المنتجة للجهاز, للمزيد من المعلومة حول ترقية الجهاز يمكنكم زيارة الرابط التالي: هنا.

المصدر