In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

عطل مفاجئ لتطبيق Whatsapp

بواسطة أحمد علاء 2/23/2014 7:27:00 AM


يعانى مستخدمى تطبيق Whatsapp من إنقطاع فى جميع أنحاء العالم فقد تم الإبلاغ عن مشكلة فى التطبيق حيث لا يستطيع المستخدمون إرسال الرسائل وقد تم تأكيد هذه المشكلة من خلال تغريدة تقول أن التطبيق يعانى حاليا من مشكلات فى الملقم وأنهم يأملون حل المشكلة قريبا.

وقد قام بعض من مستخدمى التطبيق بنشر تغريدات على تويتر تتضمن أن فيس بوك هو من قام بإغلاق التطبيق ولكن هناك أراء أخرى تقول أنه بعد إتمام الصفقة لصالح فيس بوك أدى ذلك إلى تدفق الكثير من المستخدمين على التطبيق وهذا أدى إلى ثقل خوادمه.

وما يحدث الأن فى التطبيق أنه عند إرسال أى رسالة يحدث وقوف مفاجئ للتطبيق وتظهر رسالة يتم التوصيل " ...Connrcting " .. وها نحن ننتظر ما سيحدث قريبا وسوف نوافيكم بكل جديد فور حصولنا عليه فتابعونا...

المصدر