In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صورة مُسربة لعلبة هاتف Galaxy S5

بواسطة أحمد علاء 2/24/2014 7:11:00 AM


ظهرت اليوم صورة لشكل العلبة التي سيأتي فيها هاتف وظهرت العلبة في الصور من جميع الزوايا تقريباً وتظهر انها غير مختلفة كثيراً حيث تظهر علبة الهاتف مصنوعة من مادة شبيهة بالخشب كما هو الحال مع علبة الـ و الـ .

أهم جانب من علبة الهاتف لم يظهر في الصور وهو الجانب الخلفي من العلبة لكن ظهرت صورة مُسربة من قبل يُقال انها للجهة الخلفية لصندوق الهاتف والتي كشفت عن بعض المواصفات العالية.



على كلاً نحن في انتظار حدث غداً في مؤتمر MWC وسيكون حدث في الساعة التاسعة مساءاً بتوقيت القاهرة وسنكتشف ونرى كل شئ عن الهاتف.


المصدر