In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستعلن عن نظام iOS للسيارات الأسبوع المقبل

بواسطة أحمد علاء 3/1/2014 11:33:00 PM


نظام للسيارات أخذ وقت طويل لكي يظهر كانت ظهرت إشاعات من قبل أننا سنرى واجهة مخصصة للسيارات من النظام وأن هذه الواجهة ستظهر في نهاية يونيو وقيل وقتها أن هذه الواجهة مازالت غير جاهزة بالرغم من وجود أكواد في نظام  لها صلة بها .

اقرأ أيضا

شاهد العالم بعيون iOS7


ويبدو الآن أننا سنرى هذه الواجهة قريباً حيث على حسب صحيفة Financial Times أن ستعلن الأسبوع المقبل عن شراكة بينها وبين و و لكي يتم دمج نظام في السيارات الخاصة بهم ولا يوجد تفاصيل كثيرة عن هذا الأمر لكن يُشاع أن هذه الشركات ستبدأ بالفعل على دمج النظام مع سيارتها قريباً .

المصدر