In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

باي بال يستحوذ على خدمة Card.io

بواسطة أحمد علاء 7/19/2012 1:29:00 AM

الخدمة الشهيرة للدفع الالكتروني Paypal تستحوذ على خدمة الدفع الالكتروني من خلال الهاتف المحمول Card.io التي تسمح من خلال تطبيقها على الاندرويد و نظام iOS بالدفع عن طريق تصوير الأرقام التسلسلية لبطاقة الائتمان بواسطة كاميرا الهاتف .

paypal

و تسعى خدمة باي بال من خلال استحواذها على فريق العمل المطور لتطبيق Card.io, إلى تعزيز نفوذها على خدمة الدفع الالكتروني الخاصة بالهواتف النقالة من خلال العمل مع فريق Card.io جنبا إلى جنب لتطوير تطبيقات الدفع الالكتروني عبر الهاتف خاصة بـ Paypal.
إعلان باي بال ضم فريق عمل Card.io الى صفوفه لم يحمل أي أخبار تهم سعر الصفقة.
للتعرف على بنية عمل تطبيق Card.io شاهد الفيديو التالي:

المصدر