In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تعرض على مستخدمى ويندوز XP الإنتقال إلى ويندوز 8 مجانا و50 دولار

بواسطة أحمد علاء 3/15/2014 3:08:00 AM


مع إقتراب موعد إنتهاء الدعم عن والمقرر فى الثامن من إبريل المقبل مازال هناك العديد من المستخدمين حول العالم لا يريدون التخلى عن وهم أكثر من 25% من جميع مستخدمى الأجهزة الشخصية فى العالم، قامت بعرض صفقة جديدة على مستخدمى تشجعهم التخلى عن النظام والإنتقال إلى عن طريق إعطائهم رصيد مجانى 50 دولار لمتجر ويندوز بالإضافة إلى 90 يوم مجانا ل عند شراء جهاز جديد أو نسخه جديدة.



على الرغم من هذه الصفقة الرائعة إلا أن تستهدف السوق الخاطئ تقريبا بهذه الصفقة، حيث أن معدل إستخدام أكبر كثيرا فى دول العالم الثالث عن الولايات المتحدة فى حين تسرى الصفقة حاليا فى الولايات المتحدة فقط .

المصدر