In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

فايبر يعود للعمل بعد توقف لعدة ساعات

بواسطة أحمد علاء 4/2/2014 7:57:00 AM


توقف اليوم برنامج الفايبر على الهواتف الذكية وأجهزة الكمبيوتر لعدة ساعات وأشتكى بعض المستخدمين أن البرنامج يحاول أن يقوم بعمليه الإتصال ومن بعدها يقوم بقطع الإتصال مرة أخرى . وذكرت الشركة إنها تعاني من بعض المشاكل مع الخدمة وتعمل على حلها وأعتذرت للمستخدمين عن هذا التوقف وشكرتهم لصبرهم.


بالفعل عاد البرنامج منذ ربع ساعة تقريباً للعمل مرة أخرى وذكرت الشركة هذا الأمر على حسابها الرسمي على موقع التواصل الإجتماعي تويتر وذكرت أن البعض قد يواجهوا بعض المشاكل لحين عودة عمل الخدمة بشكل كامل .

المصدر