In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل: مؤتمر المطورين WWDC 2014 سيبدأ يوم 2 يونيو

بواسطة أحمد علاء 4/3/2014 11:01:00 PM


أعلنت شركة منذ قليل على أن مؤتمرها السنوي الخاص بالمطورين WWDC سيقام يوم 2 يوينو إلى يوم 6 يونيو وبالفعل قامت الشركة بفتح طلب شراء تذاكر المؤتمر على موقعها الرسمي ولكن سيتم إختيار من يحضر المؤتمر ومن سيقوم بشراء التذكرة بشكل عشوائي وليس بمن يحضر أولاً مثل الاعوام الماضية وهذا الأمر سيساعد في عدم نفاذ التذاكر بشكل سريع وسيعطي فرصة أكبر وأكثر عدالة للجميع للحصول على تذاكر المؤتمر .

من المتوقع أن يتم الكشف في المؤتمر عن أخر تحديث لـ و وقد نرى أي شئ آخر في جعبة الشركة فمن الممكن أن نرى أجهزة جديدة مثلاً , علينا الإنتظار حتى يوم 2 ينويو لنرى ما ستعلن عنه في مؤتمر WWDC

المصدر