In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاكر مصري يكتشف ثغرة أمنية خطيرة في برمجيات شركة سوني

بواسطة أحمد علاء 4/23/2014 6:54:00 PM


الهاكر المصري المُلقب بإسم Dr.FarFar قام أمس بإكتشاف أحد الثغرات الأمنية الخطيرة في برمجيات شركة سوني وتعتبر هذه الثغرة من من الثغرات الأمنية عالية الخطورة في برمجيات الشركة.

وقام الهاكر المصري بالتواصل مع قسم أمن المعلومات في شركة سوني وأبلغ عن هذه الثغرة وقامت سوني بالرد عليه وقدمت له الشكر عن الإبلاغ عن هذه الثغرة وأكدت إنه سيتم ترقيع هذه الثغرة.



الهاكر المصري Dr.FarFar إسمه مُدرج ضمن ضمن قائمة الباحثين الأمنين الخاصة بشركة سوني وهؤلاء الباحثين المُدرج أسمائهم في هذه القائمة كل منهم قام بالإبلاغ عن ثغرات خطيرة كانت موجودة في الخدمات التي تقدمها شركة سوني.



المصدر 1
المصدر 2