In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج : Galaxy S5 يلتقط صور أفضل من الـ iPhone

بواسطة أحمد علاء 4/28/2014 2:25:00 AM


شركة سامسونج نشرت من قبل إعلانات دعائية لهاتف Galaxy S5 وتحدثت في أحد الإعلانات عن " أهمية ميزة Ultra Power Saving Mode " وفي الإعلان الآخر تحدثت عن " كيف يقوم الهاتف بمقاومة الماء والأتربة ".

منذ عدة أيام قامت سامسونج بنشر إعلان جديد تتحدث فيه هذه المرة عن كاميرا الهاتف وعن المميزات الموجودة في كاميرا الهاتف وقارنت بين هاتف Galaxy S5 وهاتف الـ iPhone وذكرت أن كاميرا الـ Galaxy S5 تلتقط صور بريزليوشن أعلى مرتين من هاتف الآي فون.

يُمكنك مشاهدة الإعلان هنا :



كنا ذكرنا منذ قليل أن " عملاء شركة Verizon الذين يمتلكون هاتف S5 يعانون من مشكلة في كاميرا الهاتف " وأن كاميرا الهاتف لا تعمل وحل هذه المشكلة هو إستبدال الهاتف.

المصدر