In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

لعبة Total Recall متاحة حاليا على iOS و الاندرويد

بواسطة أحمد علاء 7/28/2012 8:20:00 PM

وصلت لعبة Total Recall إلى كل من نظام الاندرويد و iOS و هي مقتبسة عن فلم سينمائي تم إنتاجه في التسعينات من بطولة أرنولد شوارزينغر, و هو مقتبس أيضا عن رواية كلاسيكية.
اللعبة متاحة بتقنية الأبعاد الثلاثية 3D, وهي تقدم إثارة تتغلغل في أحداث الفيلم و شخصياته, و تقدم للاعب العديد من الأسلحة مسدسات و بنادق تعينه في أداء مهامه بكفاءة عالية, و إن سبق لك أن شاهدت الفيلم فانك ستستمتع أكثر مع لعبة Total Recall التي لا يتعدى ثمنها الدولار الواحد.

Total Recall


Total Recall


Total Recall

لشراء اللعبة بالنسبة لهواتف الاندرويد, زر رابط اللعبة على متجر جوجل بلاي : هنا.
أما بالنسبة لنظام iOS فزر متجر ابل من الرابط التالي: هنا.

المصدر