In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

عدد مستخدمي Instagram يصل إلى 80 مليون مستخدم

بواسطة أحمد علاء 7/29/2012 6:09:00 AM

استحوذ فيس بوك عليه بمليار دولار, و اليوم يصل عدد مستخدمي تطبيق Instagram الشهير في التقاط الصور و مشاركتها مع الأصدقاء عبر الشبكات الاجتماعية 80 مليون مستخدم, يشاركون فيما بينهم حوالي 4 مليار صورة, بزيادة 30 مليون مستخدم جديد خلال فترة استحواذ فيس بوك على التطبيق, وقد ساعد في ارتفاع نسبة عدد مستخدمي التطبيق إضافة إلى انضمامه إلى فيس بوك, إطلاق نسخة Instagram للعمل على منصة الاندرويد.


Instagram

يبدو أن التطبيق قد يصل بدون شك إلى سقف 100 مليون مستخدم أو يتجاوز ذلك خلال هذه السنة إذا ما حافظ على وثيرة نمو عدد مستخدميه كما هو الآن.

المصدر