In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

صورة مسربة تظهر قارئ البصمة في أجهزة آبل القادمة

بواسطة أحمد علاء 6/24/2014 2:02:00 AM


في شهر مايو الماضي ذكر المحلل Ming-Chi Kuo أن آبل تنوي دمج قارئ البصمة Touch ID مع زر الـ Home في كل أجهزتها الـ iPhone وكذلك نسخ الآيباد المختلفة.

بالأمس ظهرت صورة مسربة من أحد متاجر التجزئة في تايوان يظهر فيها نماذج لأجهزة آبل القادمة وهي iPad Air 2 و iPad mini 3 و iPhone 6 وواضح في الصورة أن زر الـ Home مدمج معه قارئ البصمة Touch ID.



يذكر أن الفترة السابقة رأينا الكثير من الصور والتسريبات عن هاتف iPhone 6 بنسختيه كذلك رأينا بعض الصور المسربة عن الجيل القادم من الجهاز اللوحي الآيباد ومتوقع أن يتم الإعلان عن الجيل القادم من الآيباد في شهر أكتوبر.

المصدر