In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

موتورلا: هاتفي Moto X و Moto G سيصل لهم تحديث Android L في الخريف

بواسطة أحمد علاء 6/27/2014 9:22:00 PM


كما نعلم جميعاً أن أعلنت عن الإصدار الأحدث من الأندرويد يوم الأربعاء الماضي وهو وأصبحت نسخة المطوريين متوفرة بالفعل لكل من جهازي Nexus 5 و Nexus 7.

بالأمس أعلنت صفحة موتورلا الألمانية على الفيس بوك أن هاتفي و سيصل لهم تحديث في خريف هذا العام ولم تذكر الشركة هل سيصل التحديث أيضاً لهاتف Moto E ام لا.


رأينا أيضاً بالأمس خبر يتحدث عن أن تنوي توفير التحديث الجديد لهاتفي One M7 و One M8 بعد 9 شهور فقط من توفر النسخة النهائية من النظام وكذلك سيتوفر لعدة أجهزة آخرى بعد أن يتوفر لأجهزة One.

المصدر