In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كانون ومايكروسوفت يوقعوا على إتفاقية تبادل التراخيص

بواسطة أحمد علاء 7/7/2014 1:19:00 AM


وقعت شركة و إتفاقية تبادل التراخيص والتي تسمح لكلا الشركتين تبادل براءات الإختراع , وأول شئ قد يخطر على ذهنك هو إمكانية إستخدام عدسات في القادمة وكذلك إستخدام تكنولوجيا التصوير الفوتوغرافي الخاصة بـ في .

كلا الشركتين وافقوا على عدم الكشف عن تفاصيل الإتفاقية التي وقعت بينهم , قد نرى تقوم بإضافة بعض واجهات في كاميراتها القادمة ولكن على الارجح إننا سنرى عدسات متواجدة في القادمة .

و كانوا قد وقعوا على شراكة بينهم من قبل لتقديم منتجات جديدة إلى السوق بما في ذلك تكنولوجيا اللون ومما لا شك فيه أن الإتفاقية الجديدة التي وقعت بينهم ستجلب شيئاً إيجابياً في عالم صناعة الهواتف الذكية .

المصدر