In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هل هاتف LG G3 مُضاد للماء ؟ شاهد بنفسك

بواسطة أحمد علاء 7/9/2014 11:38:00 PM


هاتف LG G3 الذي تم الإعلان عنه منذ شهرين تقريباً ويأتي بمواصفات راقية ولكن عند الإعلان لم يتم ذكر أن الهاتف مُضاد للماء ولكن اليوم قام Harris Craycraft بعمل عدة إختبارات لهاتف LG G3 تحت الماء وأيضاً قام بوضع الهاتف تحت الماء لمدة ساعتين وكانت النتيجة أن الهاتف يعمل بدون مشاكل!

ولكن نضع في الإعتبار أن منفذ الـ USB والسماعات لم يتم إختبارهم بعد وضع الهاتف في الماء ولا نعلم إذا كانوا تأثروا ام لا لأن كلاهما غير مغطى وقد يكون دخل إليهم الماء.

لكن نرى في الفيديو أن الجهة الخلفية من الهاتف لم يصل إليها الماء وهذا يدل على إنه مغلق بشكل محكم لدرجة عدم وصول الماء للبطارية أو الكاميرا.

يُمكنك مشاهدة الفيديو بالأسفل :



المصدر