In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Galaxy Note 4 سيتوفر في الأسواق بعد 15 سبتمبر

بواسطة أحمد علاء 8/8/2014 9:55:00 PM


سامسونج كانت قد بدأت في إرسال الدعوات لحدث Unpacked Episode 2 الذي سيتم إقامته في معرض IFA 2014 يوم 3 سبتمبر للإعلان عن هاتفها المنتظر Galaxy Note 4.

اليوم ظهرت تقارير جديدة تؤكد أن سامسونج تنوي إطلاق هاتف Galaxy Note 4 في الأسواق في الفترة ما بين 15 إلى 28 سبتمبر وأيضاً ذكر مصدر وهو يعمل لدى سامسونج لموقع Android Authority أن الشركة أخطرت العاملين أن الشهر المقبل سيكون لهم أجازتين الأولى ما بين 3 إلى 5 سبتمبر وهو وقت الإعلان عن الـ Note 4 والثانية ما بين 15 إلى 28 سبتمبر وهو الوقت المتوقع إطلاق الهاتف فيه.



بالطبع هذا التاريخ مازال غير مؤكد لذلك يجب علينا الإنتظار إلى يوم 3 سبتمبر وهو وقت الإعلان عن الهاتف لنعلم متى ستطلق سامسونج الـ Note 4 في الأسواق.

المصدر