In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كوالكوم تؤكد قدوم هاتف Galaxy Note 4 بمعالج Snapdragon 805 وغضب داخل LG

بواسطة أحمد علاء 8/10/2014 12:42:00 AM


الشائعات السابقة التي ظهرت عن هاتف المنتظر كانت ذكرت أن الهاتف سيأتي بمعالج Qualcomm Snapdragon 805 والأن يبدو أن لدينا تأكيد على هذا الأمر .

ذكر موقع ZDNet كوريا أن هاتف سيعمل بمعالج Snapdragon 805 ليس ذلك فحسب بل ستقدم شركة كوالكوم صفقة خاصة ل على شرائح المعالج .

ذكر المصدر أن كوالكوم ستعطي تخفيض خاص على معالجات Snapdragon 805 وفقاً للمصدر أن الخصم سيكون ما بين 10 إلى 99 دولار .

من غير الواضح لماذا قدمت الشركة خصم خاص ل ولكن يدعى المصدر أن هذا الامر أغضب لإنها تعتقد إنه من حقها الحصول على خصم مثل لإنها تعتبر من العملاء المهمين لدى كوالكوم .

يُذكر أن هاتف سيتم الإعلان عنه بشكل رسمي يوم 3 سبتمبر في مؤتمر IFA 2014 ومتوقع أن يتم إطلاقه في الأسواق بعد يوم 15 سبتمبر .

المصدر