In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تنشر إعلان تشويقي جديد لـ Galaxy Note 4

بواسطة أحمد علاء 8/24/2014 1:09:00 AM


قامت بالأمس بنشر إعلان تشويقي جديد للنوت 4 وكنا رأينا من قبل إعلان باللغة الصينية تتحدث فيه عن سلسلة النوت ومميزاتها وأشارة إلى الإعلان عن النوت القادم .

الإعلان الذي تم نشره بالأمس تتحدث فيه عن كيف تكون الكتابة باليد مهمة في أشياء كثيرة سواء للأطفال أو في تدوين الملاحظات أو مهمة للأشخاص في عملهم .

ثم ذكرت أن سلسلة هواتف النوت تتمتع بقلم S Pen والذي يُمكنك بالكتابة باليد كأنك تقوم بالكتابة بقلم عادي على الورق وكذلك يُمكنك من تدوين الملاحظات بشكل سهل .

وذكرتنا في أخر الإعلان بيوم 3 سبتمبر وذكرت جملة "are you ready to Note?" ويذكر أن 3 سبتمبر هو يوم الإعلان الرسمي عن هاتف , يُمكنك مشاهدة الإعلان بالأسفل:



المصدر