In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل تبدأ في برنامج إستبدال بطاريات الـ iPhone 5 التالفة مجاناً

بواسطة أحمد علاء 8/24/2014 1:32:00 AM


وفقاً لشركة فأن هناك عدد من هواتف الـ التي تم بيعها في الفترة ما بين سبتمبر 2012 إلى يناير 2013 تواجه بعض المشاكل في البطارية مما يجعل بطارية الهاتف تنفذ البطارية بشكل سريع وتحتاج دائماً إلى الشحن .

أعلنت بالأمس إنها ستبدأ في برنامج إستبدال البطاريات لهواتف التي تم بيعها في هذه الفترة وتعاني من المشكلة التي ذكرناها .



بدأت أن تطلب من كل شخص قام بشراء هاتف في هذه الفترة أن يقوم بالتحقق إذا ما كان هاتفه مؤهل للدخول في هذا البرنامج وإمكانية إستبدال بطارية هاتفه ام لا .

هذا التحقق يتم عن طريق الدخول إلى موقع وإدخال الرقم التسلسلي للهاتف الخاص بك والتحقق إذا كان الهاتف مؤهل للدخول في هذا البرنامج ام لا وإذا كان مؤهل سيتم إستبدال بطارية الهاتف مجاناً .

المصدر