In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تنشر إعلان تشويقي جديد للـ Galaxy Note 4 والهاتف يظهر فيه على هيئة ظل

بواسطة أحمد علاء 8/31/2014 11:59:00 PM


مازالت الإعلانات التشويقية التي تقوم بنشرها لهاتفها المنتظر مستمرة وكنا رأينا الفترة السابقة عدة إعلانات تتحدث فيهم عن أهمية القلم الموجود في سلسلة النوت ومميزات سلسلة النوت بشكل عام .

نشرت بالأمس إعلان تشويقي جديد وأختارت أيضاً أن يكون التركيز فيه على الـ S Pen الذي يأتي مع سلسلة النوت وتناولت في الإعلان تاريخ القلم وهو يشبه من ناحية الفكرة إعلان تشويقي آخر كانت نشرته للنوت 4 .

توضح في الإعلان أن القلم له عدة إستخدامات مختلفة وأن التعامل مع القلم أصبح أفضل مع الـ S Pen وستجد في الإعلان ظهور لهاتف الـ ولكن على شكل ظل فقط .

هاتف سيتم كشف النقاب عنه يوم 3 سبتمبر في ومتوقع أن يكون متوفر في الأسواق بعد منتصف شهر سبتمبر .



المصدر