In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تنشر إعلانات جديدة لبعض مميزات الـ Galaxy Note 4

بواسطة أحمد علاء 9/7/2014 5:00:00 AM


سامسونج كانت أعلنت عن هاتف Galaxy Note 4 يوم 3 سبتمبر خلال الحدث الخاص بها في مؤتمر IFA 2014.

سامسونج ذكرت إنها حسنت من الـ S Pen في هاتف Galaxy Note 4 حيث عندما تقوم بإستخدامه ستشعر إنك تستخدم قلم حقيقي سواء في الكتابة أو الرسم وأيضاً أصبح بإمكانك تحديد عدة عناصر والتعديل عليها أو نقلها عن طريق القلم.



كذلك نشرت سامسونج إعلان آخر تتحدث فيه عن ميزة تعدد المهام السلس الموجود في هاتف Galaxy Note 4 وسنرى في الإعلان كيف أصبح التحكم في حجم التطبيقات أسهل وأكثر سلاسة.



يُذكر أن هاتف Galaxy Note 4 سيتوفر في الأسواق في بداية شهر أكتوبر ومتوقع أن يكون بسعر 750 دولا وهو نفس السعر تقريباً الذي صدر به هاتف Galaxy Note 3 العام الماضي.

المصدر