In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

إحتراق شاحن هاتف Lumia 920 ومازال الهاتف يعمل

بواسطة أحمد علاء 9/8/2014 5:29:00 AM


سمعنا الكثير عن حالات الاحتراق التي تتعرض لها معظم الاجهزة الذكية لاسيما اجهزة سامسونج وآبل ، لكن اليوم الامر مختلف تماماً عن سابقة فنحن نتحدث عن لوميا 920 من شركة نوكيا.

في البرازيل ينقل لنا "فابريسيو" ما حدث له مع هاتف لوميا 920 حيث احترق شاحن هاتفه الا ان الغريب في الامر ان الهاتف مازال يعمل بشكل طبيعي على خلاف ما حصل لبقية الاجهزة الذكية الاخرى.

"فابريسيو" يقول انا مجبر على استخدام الهاتف وهو في هذه الحالة لان شركة نوكيا ترفض اصلاح الهاتف مجاناً او استبداله لان الضمان قد نفذ منذ شهرين ولكن هاتف المستقبل سيكون بنظام الاندرويد الامر الذي يجعل شركة نوكيا في موقف محرج امام عملائها.

المصدر