In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث أندرويد 4.4.4 يبدأ في الوصول لهواتف سوني Xperia Z و ZL و ZR

بواسطة أحمد علاء 9/10/2014 12:39:00 AM


أكدت اليوم عبر حساب الأخبار الرسمي الخاص بالشركة على أن تحديث أندرويد 4.4.4 كيت كات بدأ في الوصول إلى هواتف و ZL و ZR ولوحي Tablet Z .

بالأمس تم رصد التحديث يصل إلى لوحي Tablet Z واليوم أكد مستخدمي هاتف في فرنسا أن تحديث أندرويد 4.4.4 بدأ في الوصول لهم ومتوقع أن يصل إلى باقي دول العالم بشكل تدريجي .



ذكرت عبر التغريدة التي قامت بنشرها أن التحديث يأتي بعدة تحسينات على البطارية والواي فاي وتحسينات عامة على أداء الجهاز وبالطبع ينقل إصدار الأندرويد من 4.4.2 إلى 4.4.4 .

إذا كنت تمتلك أي من الأجهزة التي ذكرناها فأستعد لإستقبال التحديث في أي وقت من الأن ستصل لك رسالة تنبيهية أن الهاتف لديه تحديث جديد ويُمكنك تحميله عن طريق الواي فاي .

المصدر