In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تعلن عن الاجهزة التي سيتم تحديثها للجيلي بين و مواعيد حصولها على التحديث

بواسطة أحمد علاء 8/8/2012 8:13:00 PM

بعد اعلان جوجل عن نظام تشغيلها الجديد الجيلي بين اندرويد 4.1 وبعد تحديث الاجهزة التي تم الاعلان عنها انها اول اجهزة ستحصل على التحديث وهي الـ Galaxy Nexus والـ Nexus S والـ Motorola Xoom .
اعلنت شركة سامسونج اليوم عن مواعيد تحديث اجهزتها التي ستحصل على اندرويد 4.1 والاجهزة التي ستحصل على التحديث هي الـ GALAXY SIII وسيصدر له التحديث في نهاية الربع الثالث او بداية الربع الاول من هذا العام والـ GALAXY SII سيصدر له التحديث في الربع الرابع من هذا العام والـ GALAXY Note سيصدر له التحديث في الربع الرابع ايضاً من هذا العام والـ GALAXY Note 2 اذا تم التأكيد ان الجهاز سياتي بنظام الايس كريم اذاً سيحصل على التحديث في الربع الرابع من هذا العام ان شاء الله.