In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف iPhone 6 Plus أصبح غير متوفر في متجر آبل بينما iPhone 6 مازال متواجد

بواسطة أحمد علاء 9/13/2014 1:31:00 AM


منذ قليل تحدثنا عن أن فتحت الطلب المسبق لهاتفي و وعلى الرغم أن سيرفرات متجر كانت تعاني من مشكلة في بداية الأمر ولكنها عادت للعمل بشكل طبيعي .

الآن يظهر في متجر أن نسخة سيتم شحنها إلى كل من عمل الطلب المسبق في خلال 3 أو 4 أسابيع وأصبح الهاتف غير متوفر في متجر الشركة على الإنترنت .

بينما الـ سيتم شحنه إلى كل من قام بعمل الطلب المسبق عليه يوم 19 سبتمبر وفي ألمانيا والمملكة المتحدة نسخة الـ 64 جيجا بايت من الـ أصبحت غير متوفرة بينما الـ 16 و 128 جيجا بايت مازالت متوفرة للطلب المسبق .

المصدر