In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هل ينجح هاتف iphone 6 فى إختبار السقوط ؟

بواسطة أحمد علاء 9/15/2014 8:22:00 PM


منذ أن أعلنت أبل عن هاتفى iphone 6 و iphone 6 plus والكثير من الجدال وإختلاف الأراء حولهما فمن الناس من يشيد بهما وبإمكانياتهما ومن الناس من لم يعجبه ما جاء به كلا من الهاتقين.

كثير من المقالات تتحدث عن الهاتفين وعن إمكانياتهما وما جاءا به من قدرات ومميزات وما ينقصهما أيضا من إمكانيات وكثير أيضا من المقارنات بينهما وبين العديد من الهواتف الأخرى السائدة الأن على الساحة ويمكنم مراجعة كل هذه الموضوعات من خلال هذا الرابط.

أما الأن سنقدم إليكم إحتبار لهاتف iphone 6 وهو واحد من الإختبارات التى تمر به الهواتف فور الإعلان عنها وهو إختبار السقوط فهل سينجح iphone 6 فى هذا الإختبار ؟

هذا ما سنعرفه الأن من خلال هذا الفيديو :