In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل ستعلن عن أجهزة iPad جديدة في حدث خاص يوم 21 أكتوبر

بواسطة أحمد علاء 9/18/2014 3:29:00 AM


آبل كانت أعلنت يوم 9/9 عن هاتفي iPhone 6 و iPhone 6 Plus في حدث خاص بها ووفقاً لتقرير صدر اليوم من موقع The Daily Dot أن الشركة ستقيم حدث آخر في 21 أكتوبر للإعلان عن منتجها القادم .

في هذا الحدث متوقع أن تكشف آبل النقاب عن أجهزة iPad جديدة كذلك الإعلان عن النسخة النهائية من نظام OS X 10.10 Yosemite والذي تم كشف النقاب عن نسخته التجريبية في شهر يونيو الماضي .

إقامة حدث لآبل في شهر أكتوبر ليس أمر غريب حيث أعلنت الشركة العام الماضي في نفس الوقت تقريباً عن جهازي iPad Air و iPad mini ومنذ سنتين والشركة تختار أن يكون هذا الربع من كل عام هو الربع الذي تعلن فيه عن منتجاتها .

المصدر