In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

آبل باعت 10 مليون نسخة من iPhone 6 و iPhone 6 Plus في 3 أيام

بواسطة أحمد علاء 9/23/2014 12:37:00 AM


أعلنت عن الـ بنسختيه يوم 9/9 وبدأت الشركة في فتح الطلب المسبق على الهاتف بعد الإعلان عنه بفترة قصيرة وكذلك شحنت الهاتف لمن قاموا بعمل الطلب المسبق منذ عدة أيام .

اليوم أعلنت إنها تمكنت من بيع 10 مليون نسخة من الـ والـ في 3 أيام فقط ويُذكر أن كانت باعت 5 مليون نسخة من الآيفون 5 في نفس المدة تقريباً .

كذلك كانت باعت 9 مليون نسخة من هاتفي iPhone 5S و 5C في نفس المدة أيضاً والجدير بالذكر أن تمكنت من بيع هذه الكمية من الـ والهاتف لم يتوفر في الصين بعد .

هاتفي و متوفرين في الوقت الحالي في 10 دول فقط من بينهم الولايات المتحدة والمملكة المتحدة وكندا وتنوي توفير الهاتف في دول أكثر قبل يوم 26 سبتمبر .

المصدر