In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

Instagram يبدأ بعرض الاعلانات في المملكة المتحدة

بواسطة أحمد علاء 9/24/2014 1:40:00 AM


منذ انطلاق تطبيق في أكتوبر عام 2010 لم يقم بعرض الاعلانات ، حيث كانت اموال الاستثمار كافية لإدارة الشركة وتوفير رواتب العاملين الذين كان يبلغ عددهم 7 أعضاء .

اليوم في خطوة نحو الامام اعلنت عن بدأ عرض الاعلانات في المملكة المتحدة كخطوة تجريبية لتعميم عرض الاعلانات على جميع المستخدمين .

يقول James Quarles المسؤول عن الاعمال التجارية في "اننا نريد ان تكون الإعلانات على مناسبة للمستخدم وعالية الجودة وتجربة بعدية عن التقليد " كما اضاف " اصدارنا دليلاً سهل الاستخدام من شأنه أن يطلعكم على كيفية عمل النظام الإعلاني في  " .

وختم James Quarles كلامة قائلاً "يضم نظام الاعلانات الجديد زر ردود الفعل من اجل إخفاء الإعلانات التي تكون أقل إثارة للاهتمام، لذلك فمن السهل لتحسين النظام في المستقبل" .

المصدر