In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

ال جي تسخر من مشكلة إنحناء الـ iPhone 6 Plus وتستعرض قوة هاتفها G Flex

بواسطة أحمد علاء 9/25/2014 1:19:00 AM


انتشر منذ الأمس الحديث عن مشكلة إنحناء الـ عندما تقوم بوضع الهاتف لفترة طويلة في الجيب وتم عمل إختبار لمحاولة ثني الهاتف وبالفعل نجح الشخص الذي قام بعمل الإختبار في ثني الهاتف بشكل سهل .

بالطبع الشركات المنافسة لآبل لم تتأخر في السخرية من هذه المشكلة حيث قام حساب المملكة المتحدة على تويتر بنشر صورة لهاتف صاحب الجسم المنحني تحت هاشتاج ?#‎bentgate? في إشارة منها أن الـ ينحني مثل الـ .



بالطبع هاتف  من مميزاته إنه منحني بهذا الشكل وأيضاً يتميز بمتانة لا تصدق كذلك نشرت فيديو تحت هاشتاج ?#‎Bendgate? تستعرض فيه مميزات الهاتف وقدرته الرهيبة على التحمل .



المصدر
المصدر2