In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

اتش تي سي وسامسونج يسخروا من إنحناء الـ iPhone 6 Plus

بواسطة أحمد علاء 9/25/2014 11:04:00 PM


مازالت السخرية مستمرة من مشكلة تعرض الـ للإنحناء إذا قمت بوضع الهاتف في الجيب لفترة طويلة حيث رأينا بالأمس تسخر من هذا الأمر ومنذ قليل صورة ينحني فيها الهاتف لمن يستحقون الـ .

اليوم تستكمل مسلسل السخرية من إنحناء الـ حيث نشرت تغريدة على حسابها الأمريكي الرسمي على تويتر تقول فيها أن هاتفها One M8 مصمم لتحمل الصعاب في البيئات المختلفة ويتحمل أن تضعه في جيبك لفترات طويلة بدون مشاكل .



كذلك نشرت تغريدة على حسابها الرسمي على تويتر مرفق بها صورة لهاتف وذكرت أن الهاتف منحني من عند الحافة وليس قابل للإنحناء في إشارة منها إنه ليس مثل .



المصدر