In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

سامسونج تسخر من الـ iPhone 6 Plus وتقارنه بالـ Galaxy Alpha

بواسطة أحمد علاء 9/26/2014 11:32:00 PM


مازالت السخرية من مستمرة رأينا بالأمس تسخر من مشكلة إنحناء الـ كذلك وأيضاً الشركة الصينية .

أيضاً بالأمس حساب الإنجليزي على تويتر سخر من مشكلة إنحناء الـ حيث قام بنشر صورة لهاتف Galaxy Alpha مع كتابة Galaxy Alpha + skinny jeans = no problem .



تقول أن هاتف Galaxy Alpha يمكن أن تقوم بوضعه في جيب البنطال الجينز الضيق ولن يحدث مشكلة وتريد أن توضح أن هاتفها صاحب الإطار المعدني والأنحف من الـ iPhone 6 بنسختيه لن يتعرض للإنحناء عندما تقوم بوضعه في جيبك .

لكن للتوضيح فهاتف Galaxy Alpha أصغر من الـ حيث أن شاشته بقياس 4.7 بوصة وممكن أن نضعه في مقارنة مع الـ iPhone 6 صاحب نفس الحجم والذي لم ينحني بسهولة كما حدث مع الـ .

المصدر