In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تطلق جهاز Xbox One في الصين

بواسطة أحمد علاء 9/30/2014 9:03:00 PM


بعد حظر إستمر أكثر 13 عاما على معظم ألعاب الفيديو في دولة الصين ، ها هم اللاعبون الصينيون يشهدون أول إنطلاق لجهاز Xbox One في دولتهم .

اليوم أعلنت شركة ما مايكروسوفت وبشكل رسمي عن توفر الجهاز في أكثر من 37 مدينة في مختلف مناطق البلاد ، حيث أصبح بإمكان اللاعبون الصينيون شراء الجهاز من الفرع الأصلي ، والإبتعاد عن فروع التقليد الغير شرعية .

من جهة أخرى لم تعلن شركة سوني عن وصول جهاز PlayStation 4 الى الأسواق الصينية ، وعلى ما يبدو أن شركة سوني تعطي لشركة مايكروسوفت المزيد من الفرص للتوغل في الأسواق الصينية .

المصدر