In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاهد هاتف جوجل Nexus 5 في إختبار الإنحناء

بواسطة أحمد علاء 9/30/2014 3:13:00 AM


بعد أن تعرض الـ iPhone 6 Plus للإنحناء في جيب أحد الأشخاص بدأت إختبارات الإنحناء في الظهور حيث رأينا في بداية الأمر هذا الإختبار يتم على الـ iPhone 6 Plus ثم الـ iPhone 6 والنوت 3 والـ Moto X 2014 وغيره من الهواتف الآخرى .

على الرغم أن الكثير من الهواتف تعرضت لهذا الإختبار إلا أن الـ Nexus 5 لم يكن من ضمنهم ولكن بالأمس قام أحد الأشخاص بعمل إختبار الإنحناء للـ Nexus 5 صاحب أفضل تجربة أداء للأندرويد .

سنرى في بداية الأمر أن الهاتف يعمل بدون مشاكل ثم قام الشخص صاحب الفيديو بمحاولة ثنيه ولكن الهاتف كان قوي بما فيه الكفاية ولم يتعرض ولو لإنحناء بسيط .

يُمكنك مشاهدة الفيديو بالأسفل :