In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

شاهد هاتف Nokia 3310 في إختبار الإنحناء

بواسطة أحمد علاء 9/30/2014 9:25:00 PM


هاتف نوكيا الصلب Nokia 3310 يعتبر أكثر الهواتف متانة وغالباً ما يتم وضع الهاتف في مواجهة الهواتف الحديثة إذا تعلق الأمر بالقوة في محاولة للسخرية من متانة الهواتف الحديثة .

واحد من الإختبارات التي ظهرت خلال الأيام الماضية إختبار الإنحناء وكانت البداية مع الـ iPhone 6 Plus ورأينا بعدها عدة هواتف آخرى تتعرض لهذا الإختبار وكان أخرها هاتف جوجل Nexus 5 .

اليوم سنرى هاتف Nokia 3310 يتعرض لإختبار الإنحناء وسترى في الفيديو أن الشخص الذي يحاول ثني الهاتف حاول كل المحاولات ولكن الهاتف لم يتأثر بل تشعر أن من تعرض للأذى من يقوم بعمل الإختبار وليس الهاتف .

يُمكنك مشاهدة الفيديو بالأسفل :



المصدر