In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تعمل على تطبيق منافس للواتساب بعد أن فشلت في الإستحواذ عليه

بواسطة أحمد علاء 10/4/2014 10:58:00 PM


ظهرت تقارير بالأمس تذكر أن جوجل بعد أن فشلت في الإستحواذ على تطبيق الواتساب تعمل في الوقت الحالي على تطبيق منافس له وسيتم إطلاقه في الهند .

جوجل لديها بالفعل تطبيق الدردشة والرسائل Hangouts ولكن يُقال أن هذا التطبيق الجديد لن يحتاج إلى حساب على جوجل لكي تستطيع إستخدامه وسيكون إستخدامه عن طريق رقم الهاتف مثل الواتساب وفايبر ولاين وغيره من التطبيقات المشابهة .

التقرير يذكر أن هذا التطبيق يتم إختباره في الوقت الحالي في الهند وبعض الأسواق الناشئة ورفضت جوجل التعليق على هذه الأخبار ولكن ورد في التقرير أن جوجل تنوي إطلاق التطبيق العام القادم .

المصدر