In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مايكروسوفت تقاضي سامسونج من أجل 6.9 مليون دولار

بواسطة أحمد علاء 10/4/2014 11:15:00 PM


تقول أن مدينة لها بـ 6.9 مليون دولار وهذا المبلغ هو فائدة على 1 مليار دولار كان على دفعها العام الماضي وفقاً للعقد الموقع بين الشركتين ولذلك قامت بمقضاة .

العقد الموقع بين الشركتين ينص على أن عليها دفع مبلغ كل عام ل على كل لوحي أو هاتف ذكي تطلقه يعمل بنظام أندرويد بسبب براءات الإختراع .

ذكرت أن لم تدفع العام الماضي الـ 1 مليار دولار المستحقة عليها ولذلك هناك فائدة على هذا المبلغ قدرها 6.9 مليون دولار يجب على دفعها .

ترى أن أخترقت العقد الموقع بينهم عندما قامت بشراء قطاع الهواتف في نوكيا ولذلك لم تقم بدفع الـ 1 مليار دولار المستحقة عليها .

المصدر1
المصدر2