In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أسوس تعمل على هاتف Zenfone بشاشة 5.5 بوصة

بواسطة أحمد علاء 10/5/2014 11:19:00 PM


وفقاً لتقرير موقع DigiTimes أسوس تعمل في الوقت الحالي على هاتف جديد ينتمي لسلسلة هواتف ZenFone وسيكون الهاتف بشاشة قياسها 5.5 بوصة ومتوقع أن يتم الإعلان عنه في شهر يناير خلال فعاليات مؤتمر CES 2015 .

تذكر تقارير الموقع أن الهاتف سيأتي بعدة تحسينات على الكاميرا والبطارية ومساحة التخزين الداخلية وواجهة المستخدم وسيأتي الهاتف بسعر معقول كما هو الحال مع سلسلة هواتف ZenFone .

يُذكر إنه في بداية هذا العام توقعت أسوس إنها ستبيع 5 مليون نسخة من هواتف Zenfone خلال هذا العام وذكر تقرير DigiTimes أن المحللين يتوقعوا أن تشحن أسوس من 7 إلى 8 مليون نسخة من هواتف Zenfone على مدار العام .

أما بالنسبة للعام القادم فمتوقع أن تبيع أسوس 16 مليون هاتف ذكي حول العالم بفضل الجيل الجديد والمحسن من سلسلة هواتف ZenFone .

المصدر