In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أدوبى تطلق نسخة تجريبية لتطبيق Creative Cloud على الاندرويد

بواسطة أحمد علاء 10/8/2014 3:37:00 AM


أطلقت شركة Adobe تطبيق Creative Cloud في نسخته التجريبية على نظام الاندرويد ومن خصائص التطبيق انه يمكنك من تصفح ملفاتك واعمالك التي رفعتها على خدمة التخزين السحابي للشركة (Adobe cloud) من خلال هذا التطبيق بما فيها اعمالك على Photoshop وIllustrator.



اذا كان لديك حساب مجاني على الخدمة فالشركة ستوفر لك مساحة 2GB للتخزين و مدة تجريبة لتجربة تطبيقاتها على الاندرويد للتنبيه فإن هذا التطبيق لا يزال في مرحلة المعاينة اي انه يحتوي على مجموعة من الاخطاء التي ستجعله غير مستقر البتة لتحميل النسخة التجربية من هنا

المصدر