In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

تحديث أندرويد 4.4.4 سيصل لعدد كبير من أجهزة سامسونج قريباً

بواسطة أحمد علاء 10/14/2014 8:28:00 PM


عدد كبير من مستخدمي هواتف سامسونج ينتظروا وصول تحديث أندرويد 4.4.4 كيت كات لأجهزتهم واليوم تم تسريب خارطة طريق سامسونج لتحديث بعض أجهزتها لأندرويد 4.4.4 .

كما يظهر أمامنا في الجدول أن سامسونج أنتهت بالفعل من إختبار التحديث على كل من الـ Galaxy Note 3 بنسختيه والـ Galaxy S5 بنسختيه وهذا يعني أن التحديث سيصل لهم قبل نهاية الشهر الحالي .



يظهر أيضاً أن تحديث أندرويد 4.4.4 في مراحل الإختبار النهائية على هواتف Galaxy S4 بنسختيه والـ Galaxy Note 3 Neo ومتوقع أن يصدر التحديث لكلا الهاتفين في شهر نوفمبر .

تحديث أندرويد 4.4.4 كيت كات لهواتف الـ Galaxy S4 mini والـ S4 mini Duos والـ Galaxy Grand 2 والـ Grand 2 Duos والـ Galaxy Note 2 بنسختيه في الإنتظار للدخول لمرحلة الإختبار مما يعني أن هذه الهواتف قد تحصل على التحديث في نهاية شهر نوفمبر .

المصدر