In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

أبل تحصل على براءة اختراع لتعيد اختراع جهاز التحكم عن بعد

بواسطة أحمد علاء 10/16/2014 8:31:00 PM


تقول أبل أن جهاز التحكم عن بعد أصبح قديماً ومن شأن هذه الفكرة أن تكون مماثلة لـ Chromecast التي اتاحت بالتحكم بالتلفاز من خلال الهواتف الذكية.

جهاز التلفاز من أبل الذي يتيح بمشاهدة البرامج عبر الانترنت لم يكن مصدر إنتباه مؤخراً لدى معجبي أبل فالناس في السنتين الأخيرتين كانوا قد إهتموا بالأي فون والأي باد أكثر كما أن أبل لم تقوم بتحديث هذا الجهاز منذ أكثر من سنة.

ولكن الآن آبل تهدف إلى إعادة إختراع جهاز التحكم عن بعد، بهدف إعادة دخولها وبقوة إلى السوق فخطوة أبل الجديدة هي أن تجعل الأي فون والأي باد يستبدلون أجهزة التحكم عن بعد لتلفزيونات أبل.

المصدر