In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

لينوفو ستطلق علامة تجارية جديدة في الصين لمنافسة Xiaomi

بواسطة أحمد علاء 10/16/2014 9:56:00 PM


سامسونج وآبل هما الأسمين الأكبر في سوق الهواتف الذكية في العالم الغربي ولكن في الصين الأمر مختلف فالمنافسة هناك بين أسمين آخرين وهما لينوفو و Xiaomi .

ويبدو أن لينوفو تريد المنافسة بشكل أكبر في السوق الصيني حيث تنوي أن تطلق علامة تجارية جديدة تابعة لها ولم تكشف حتى الأن عن اسم العلامة التجارية الجديدة .

لكن لينوفو أعلنت أن العلامة التجارية الجديدة سيتم إطلاقها في أبريل 2015 وستركز على تطبيقات العلامة التجارية ومشاركة المستهلكين وبيع الأجهزة على الإنترنت مثل Xiaomi .

يُذكر أن لينوفو كانت أستحوذت منذ فترة على شركة موتورلا وأيضاً هي رابع أكبر مصنع للهواتف الذكية في العالم خلال الربع الثاني من عام 2014 .

المصدر