In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Nexus 6 يظهر على متجر جوجل

بواسطة أحمد علاء 10/19/2014 12:31:00 AM


جوجل كانت أعلنت عن لوحي Nexus 9 وهاتف Nexus 6 منذ أيام قليلة وكانت كشفت أن الطلب المسبق على الـ Nexus 9 سيتم فتحه يوم 17 أكتوبر وبالفعل تم فتح الطلب المسبق بالأمس على جهاز في أمازون و Best Buy ومتجر جوجل .

أيضاً كانت أعلنت جوجل أن الطلب المسبق على الـ Nexus 6 سيتم فتحه يوم 29 أكتوبر ولكن بالأمس الجهاز ظهر على متجر جوجل بسعر 649 دولار لنسخة الـ 32 جيجا بايت و 699 دولار لنسخة الـ 64 جيجا .

لكن مكتوب أسفل الجهاز Coming Soon أي أن الطلب المسبق على الهاتف لم يُفتح بعد ومتوقع أن يتم فتح الطلب المسبق على الهاتف يوم 29 أكتوبر كما أعلنت جوجل على أن يتم شحنه يوم 3 نوفمبر .

المصدر