In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

وداعاً لشريحات الإتصال

بواسطة أحمد علاء 10/23/2014 9:39:00 PM


أبل تقوم بالعمل على تكنولوجيا جديدة "سوفت سيم" التي من خلالها يمكنك شراء وتغيير الرقم والشريحة افتراضين وبدون تثبيت شريحة فعلياً.

كنا من قبل وحتى الآن نضطر إلى أن نشتري الشريحة فعلياً كلما اردنا تغيير ألرقم أو شراء شريحة عند السفر ولكن أبل تنوي تغيير هذا النمط وإنشاء تكنولوجيا جديدة كلياً.



فأبل قررت أن تبيع الاجيال القادمة من الاي باد والاي فون بشريحة مثبتة مسبقاً، تعمل على جميع شركات الإرسال ولتفعيل الرقم ما عليك إلا أن تذهب إلى القائمة بالهاتف، تحدد شركت الإرسال، وتدخل الرقم (بعد أن تتأكد الشركة وترسل رمز قبول للهاتف) وتفعله.

فهل هذه هي نهاية عصر شريحات الخطوط؟ لننتظر ونرى ...

المصدر