In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

جوجل تضيف بطاقات أنشطة الشرطة وكسوف الشمس لخدمة جوجل ناو

بواسطة أحمد علاء 10/23/2014 11:19:00 PM


خدمة جوجل ناو أعتقد أن كل من يمتلك هاتف أندرويد يعلمها جيداً هي خدمة مفيدة جداً وتقدم لك بطاقات لمتابعة حالة الطقس ومتابعة المباريات دقيقة بدقيقة ومتابعة أسهم الشركات والكثير من الأشياء الآخرى .

بالأمس حصلت الخدمة على بطاقات جديدة سيتم إضافتها إليها وهي بطاقة كسوف الشمس وبطاقة أنشطة الشرطة .

بطاقة كسوف الشمس سيتواجد بها كل شئ تريد معرفته عن ظاهرة الكسوف وستوضح لك كيف يُمكنك النظر إلى الكسوف بدون أن تضر عينيك وأمور آخرى وهذه البطاقة ستظهر للشخص المتواجد في مكان سيحدث به كسوف .



أما بطاقة أنشطة الشرطة هذه البطاقة سيكون بها معلومات عن نشاط الشرطة في المكان الذي تقيم فيه أو في الأماكن المجاورة لمكان سكنك وسيكون بها تقارير عن الجرائم في منطقتك .

المصدر