In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

مشكلة غير معروفة في الآيفون 6 بلس تتسبب في تعطل الجهاز

بواسطة أحمد علاء 10/24/2014 8:05:00 PM


بعد أن بدأت مشكلة إنحناء الآيفون 6 بلس تتلاشى من الأذهان ظهرت اليوم مشكلة جديدة يعاني منها بعض مستخدمي الهاتف وهي مشكلة غير معروفة تتسبب في تعطل الجهاز وفي بعض الأحيان تتسبب في إعادة تشغيل الهاتف بشكل تلقائي .

بعض مستخدمي الآيفون 6 بلس نسخة 128 جيجا بايت ذكروا إنهم قاموا بتثبيت عدد كبير من التطبيقات وتسبب هذا الأمر في تعطل الهاتف وأعتقد البعض أن السبب في هذا هو إستعادة التطبيقات من أجهزتهم السابقة ولكنهم قاموا بتثيت التطبيقات من جديد وبعدها بدقائق عادة المشكلة مرة آخرى .

آبل لم تخرج حتى الأن بأي تصريح رسمي عن هذه المشكلة ولكن يبدو إنها أزمة جديدة تواجه الآيفون 6 بلس بعد مشكلة الإنحناء وبوابة اللحية ونأمل أن تحل آبل هذه المشكلة في أقرب وقت ممكن .

المصدر