In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

هاتف Xperia Z3 أحد مكونات عمل الهامبورجر !

بواسطة أحمد علاء 10/27/2014 10:02:00 PM


هاتف سوني Xperia Z3 والذي أعلنت عنه الشركة الشهر الماضي ولم يأتي بتحديثات كبيرة من ناحية المواصفات عن الـ Xperia Z2 يمكننا أن نقول أن كلا الهاتفين يأتوا بنفس المواصفات تقريباً ولكن مع تردد معالج أعلى في الـ Z3 .

رأينا من قبل الهاتف وهو يغطس في الكوكاكولا وأيضاً تم تغطية الهاتف بشوكولاتة النوتيلا ويبدو أن الـ Xperia Z3 هو الهاتف صاحب عمليات التعذيب الغريبة حيث سنرى في الفيديو التالي أن الجهاز أصبح جزء من مكونات عمل ساندويتش الهامبورجر !!

الهاتف تم وضعه ضمن مكونات عمل الهامبورجر وأيضاً وُضع على النار أثناء عمل الهامبورجر ومن ثم تم تقديم الهاتف بداخل ساندويتش الهامبورجر والغريب أن بعد كل هذه الأشياء الهاتف مازال يعمل .



المصدر