In the past, the Aolis Date calendar watch was mostly presented in blue replica watches uk and black plates, and the brand added green warm brown and green vitality to the replica watches brand, offering more choices for those who love brand diving uk replica watches. The black disks are presented in matt and polished styles, demonstrating the sincerity of Oxley. In addition, the Aquis Date also introduced a new 39.5 mm watch, making it practical and stylish not only as a reliable instrument for diving suits, but also as an exquisite accessory under the replica rolex shirt cuffs.

كل هواتف أسوس Zenfone سيصل لها تحديث أندرويد 5.0 في الربع الثاني من 2015

بواسطة أحمد علاء 10/28/2014 1:07:00 AM


معروف عن أسوس إنها تقوم دائماً بتحديث هواتفها لأخر إصدارات الأندرويد ولكن غالباً ما تتأخر في إطلاق التحديثات ولكن يبدو أن أسوس ستستمر في تحديث الهواتف الخاصة بها إلى أخر إصدارات الأندرويد .

اليوم تم تسريب خارطة طريق أسوس لتحديث أجهزتها لأندرويد 5.0 Lollipop وظهر أن هواتف Zenfone 4 بنسختيه و Zenfone 5 و Zenfone 6 بنسختيهم و Zenfone 5 LTE سيصل لهم التحديث في أبريل 2015 .



كذلك هاتف PadFone S سيصل له تحديث أندرويد 5.0 في أبريل 2015 أما هاتف PadFone Infinity 2 والذي صدر في نهاية العام الماضي سيصل له التحديث في يوينو 2015 ومتوقع أيضاً أن يصل التحديث لأجهزة آخرى من أسوس ولكن الشركة مازالت متكتمة على هذا الأمر .

المصدر